搜尋此網誌

2010年2月6日星期六

第一個蛋糕: 白朱古力mousse cake!

我一向對煮食沒有興趣. 我只有"辛苦賺錢為左食, 就唔會辛苦煮來為左食".
這個是白之戀人朱古力mousse蛋糕, 過一下手癮.


原來自己做的海綿蛋糕味道很好! (謝謝prudy接受一半白糖)






白朱古力mousse的製作過程簡單, 但要有點手力: 要不停打cream 3分鐘, 快手加入蛋,魚膠粉及白朱古力, 才有又香滑,又creamy的白朱古力mousse.



配合兩層海綿蛋糕兩層mousse, 以及自創花色, 一個我和prudy的甜美結晶品大功告成!

4 則留言:

Unknown 說...

哈哈,應是我謝謝你與我一起整一個蛋糕呢!真的幾好玩!

書童 說...

你男友的評語如何先?

Unknown 說...

只係見到份 "心意" 已經覺得好味啦!

Unknown 說...

佢覺得幾好,如果mousse少些,蛋糕多些更好~