搜尋此網誌

2009年7月12日星期日

為912努力

昨天一伙人飯後去Q Club, 說下一次的gathering是9.12踏單車, 從沙田去大埔再去大尾篤燒烤.


那是有點取笑小妹的.




今天開蒙古會後, 我又再學習平衡. 我似乎漸入佳境:








卻再次令人失望.


男朋友說在單車上加一個我是有困難的...
同場加映一張"好似好成功"的樣子:

5 則留言:

「我」 說...

努力, 你一定會成功的.

以後的單車之旅記得請我喔

書童 說...

你喜歡的話912可以來載我一程嗎?

匿名 說...

坐雙人單車好了......

LaLa

Unknown 說...

或者你試下踩部細些的單車,見你幅相腳不太掂到地,對初學的人來講幾困難及危險的~

書童 說...

Agree, Prudy!
但係有人唔畀我用三輪車 - Ah Ah...