搜尋此網誌

2012年5月20日星期日

二十周

好一個疲累不堪的星期.

由上星期五至今天, 一共出入機場八次, 由早至晚, 直至星期三航班延誤兩小時, 12點回家再工作; 周五上深圳遇上大雨, 右腳踏水! 周末再去機場當值 (當值這個字眼有點勉強, 扶輪社的大型會議, 我的確又別無推辭的理由) 那教我想起那句老話: 唔捱唔知身體好.... 結果還是又老又殘的度過我的WEEK 20!
如果每個星期外出三次, 大概三個月我已受不了.
幸好這個星期過去, 老闆開始作病, 我總算可以在香港靜待六月初的假期.

在生理時鐘不定的日子, 唯有保持正面態度才可以熬過去. 昨晚喝多點紅酒, 結果酒精反應特強, 臥在你身上睡了半小時才可以下車. 嗯, 情緒似乎過份高漲了.

我的最後一個扶輪社的晚宴, 終於結束了!
表演嘉賓之一: 王梓軒 - 唱歌還不錯, 可惜沒有太多人欣賞.

這張照片甚有個性, 唯欠了JASON.
Expecting my holiday.....

1 則留言:

Unknown 說...

Dear,

Hello,我係Suki,
因為見你鍾意王梓軒,
所以想邀請你黎下星期3(13/6)既試聽會,
因為我搵唔到你email,
所以只好係到留言俾你.
放心啦,我地唔係呃人嫁lol
都唔會收你任何$,
你有興趣既可以同埋朋友一齊黎嫁!
有咩疑問就打俾我啦!
EMAIL都得!如果黎既都email我/打俾我啦!
詳情如下:

音樂能量Rising
王梓軒首次國語專輯試聽會

唱、作、跳、演奏、多國語言樣樣皆精的唱作新人王梓軒,即將推出其首張國語專輯《Rising》,以最強創作班底、最豐富音樂元素掀起一場「音樂起義」,務必令聽眾「耳」界大開。

《Rising》專輯更包括王梓軒即將於8月舉行首次個唱的主題曲<Your Song>,一首以都市壓力為題材、充滿活力及正面訊息的歌曲。

OMF Music 誠邀您出席《Rising》試聽會,以全新的角度認識這位多才多藝的表演者!詳情如下:

日期: 2012年6月13日(星期三)
時間: 6:30-8:00pm
地點: 尖沙咀彌敦道118號
美麗華酒店3樓 Function Room 1-2室

R.S.V.P
Sage PR & Communications Ltd:
Vincy Wong 2815 1200 / vincy@sageprhk.com
Suki Chow 2815 1200/ sukichow@sageprhk.com