搜尋此網誌

2008年4月8日星期二

27歲才爭取的自由

我媽自小管得很嚴.
由交功課, 考試, 選學校, 以至拍拖, 可以不是最好, 但一定要她批准, 否則我永無寧日.
22歲那年, 我以joy luck club裡的一句 'you can't make me', 跳出了她的框框. 想當年她沒有勇氣離開香港, 錯過機會, 我膽粗粗做了.
之後, 為求耳根清靜, 我甚麼事都不會告訴媽媽. 她知道我是女兒就可以了.
上星期, 我承認了拍拖. 我又再永無寧日了.
其實penny真的很勇敢, 竟然願意見我媽 --一個我一生人最害怕的女人.

自由革命? 我又失敗了.因為我媽不願聽我的說話. Do I have a say?!

10 則留言:

Unknown 說...

父母總是這樣的,在他們心目中,仔女永遠是小孩子~願意見家長的男友是不會差,好好珍惜:)

Unknown 說...

媽媽不喜歡這位男友? 有特別原因嗎? 應該靜心地與她談談!

書童 說...

平時我教阿媽其他野,佢真係聽哂我話架.
佢偏偏今次要扮專家,我都冇辦法.

Unknown 說...

你媽對你好, 你是知道的...例如從其他方面可以得知.
慢慢來.

匿名 說...

du wirst ewig bedauern, wenn du deiner Mutti gehorchst....!!!

匿名 說...

Ich habe entdeckt....Jennie Wong ..du bist auch sehr verklemmt und sittenstreng!! Ich spiele immer gern der advocatus diaboli

Unknown 說...

o係度恭喜你先~~~(上次行山冇機會同你講^^)

Penny 幾時見家長?係愛你既,上刀山落油穫都得....你倆繼續努力!

唔知因乜事伯友會咁樣...你媽不願聽你的說話...或者佢會聽Penny的說話呢...

或者考慮寫信比伯友..等佢慢慢睇...

Unknown 說...

上面果個係我>>綽惠

書童 說...

綽惠,你都有blogspot?! 我阿媽習慣有佢講冇人講.所以長大後我都做自己想做的事,同佢講係畀面,唔同佢講就係唔想佢插手.佢最鍾意聽d唔make sense的東西...氣壞人~~

Unknown 說...

綽惠Said:
HI Jennie, 我冇blogspot,但..有gmail a/c,好彩都可以發到言呀~~ :)

其實..你都唔係d唔識諗野既人, 又唔係d亂黎既人, 伯母應該唔洗太過擔心你....

我相信...幸福係要自己爭取既...

有佢講冇人講, 即係唔洗講^^,所以提議寫信,唔洗用口講,但又可發表自己言論.