搜尋此網誌

2008年1月18日星期五

跟媽媽的外家吃飯

晚上一行12人(姐姐還未回來香港)去寶琳站吃晚飯.
不包括表姐的工人和bb,全部人都已婚,舅母又來一句:阿怡最近有冇拖拍?
"沒有"
我吞了口中的食物,隨口問句:咁你地有冇介紹?
大舅父一把年紀都很識趣:咁要問下你細舅父有冇介紹,佢有好多同事... (都是老粗那種)
細舅父:冇(都要給我媽面子)

就這樣打發無謂話題,我馬上去看//律政新人王//大結局,因為陳鍵峰最耐看:p

2 則留言:

Unknown 說...

ah, po lam is very far away (to me). any good thing to eat?

well, as a modern lady, not dating is ok, but of course i wish you would meet your mr. right very soon.

but at that moment, any response from your mum?

匿名 說...

海港酒家,廣東菜,九龍將軍澳新都城中心一期.我見9:30pm後有$12一碟打邊爐...好似好多人食.
如果我家姐有食o個次飯,個個一定問佢.佢明知人地會問佢,就揾個理由唔過來.
我媽媽?一句説話都沒有再說.我們不結婚,才可以一齊買樓一齊住,她不會有意見.