搜尋此網誌

2008年8月12日星期二

我怎麼不是一個創造者?

最近我跟prudy對話頻繁.
今天我跟prudy說, 我發覺自己一直以來的工作都是"坐享其成"
我一直以來當operations,當customer service, 都是銷售找來客戶, 我只要努力服侍就是了.
從來我都不是創造者. 大概我也沒有這樣的能力. 一直以來都是管理層見我任勞任怨, 就給我一點提攜, 我卻沒有出過實力:
"唔同.... 明白自己係overpay... 一做唔掂, 就回到以前的工資水平了. 所以其實而家份工係試下, 賺下... 就算有一日做唔來, 回落都唔會太sad....自己知自己事嘛, 學歷又唔係特別好, 做人又唔係叻, 個行業又唔係冇人才, 點會加得咁快.一句講哂好彩咋..."

這份新工作就是要做創造者. 因為公司要坐大, 我才有生存價值. 別忘了我跟著一個隨時會做蠢事的director. 我想, 半年時間左右就知道虛實了.
一定要靠自己混下去.

大哥, 我一早做銷售就好了~~

2 則留言:

Unknown 說...

慢慢學吧...有誰人一出世就會創造呢?

Unknown 說...

做創造, 還要做maintainence, 還有時不時有的保養維修, 加上要付出等待成果的時間和耐性, 加油吧, will win