搜尋此網誌

2009年1月1日星期四

Auld Lang Syne

自從離開portsmouth,我們都各散東西,四人難得聚首.

分別差不多6年了,我們約了兩個多星期的聚會就在OWL Wonderland.

朋友R和朋友L都要陪男朋友,分別在10時及11時多離場,剩下我和joe在北角散步.第二天要行山,我還是待不了倒數, 要提早回家.

倒數聲響起時,我想起Sex and the City的插曲Auld Lang Syne(蘇格蘭的友誼萬歲),不論我們在做甚麼,在哪一個世界角落,朋友就是朋友嘛.

2009年的第一天,珍珍好鬼老套~~

8 則留言:

Unknown 說...

不用擔心
朋友, 雖然很想可以經常見面
但不經常見面亦可以友誼永固的
這就是朋友

匿名 說...

朋友多好,好好珍惜。

書童 說...

我的朋友數量好少,所以咁耐以來都係做過一次姊妹啫.

匿名 說...

相中有三個了,她們結婚你可當姊妹。

書童 說...

嘩,你係边個來架?!

Unknown 說...

我結婚, 你幫手做兄弟, 反正你夠兇

書童 說...

我幫你頂酒,如果你夠膽~~

Unknown 說...

成交, 見你咁有誠意