搜尋此網誌

2009年2月2日星期一

胡同

我老闆很會花錢.

有時那些Azure, Azuma, Cina Citta, Harbour Road 1, 沒有一家是物有所值的.Pizza Express 算是好吃一點,我個人最愛.也因為Pizza Express,我不再想吃Pizza Hut.

老闆問我那一家飯店好吃,我只會說:鴻星不錯,橫街的Yuyu都不錯.最後老闆都是自己出主意.

今次他提議的是北京道一號的Hutong,平均每人約600元左右,四個人共八道菜一個甜品加意大利白酒,還有尖沙咀的維港海景.10個姆指有8個姆指啦!

我最欣賞的是那個用蘿蔔薄片做的凍蟹肉春卷.味道清新(我總不可以說有口感...!)!
還有去骨的香脆羊肉, 配不太辣的青椒豉油, 配搭新穎.雖說是中國菜,味道很出眾.
除了替法國代理拍照,我不太好意思拍下其他的菜色,只是最後的湯圓入鏡了.

6 則留言:

Unknown 說...

我已經完全忘了哪些菜好吃, 上次人太多了, 掛著談

要拍照真的不易, 地方黑, 但又要閃光燈

Unknown 說...

這份工也有好處,可以吃到不同的美食:)

書童 說...

好多工作都有好野食,仲要係唔洗錢.
最慘係愈食愈無癮.

匿名 說...

通常食得越好, 份工越難頂!!

所以, 我好鍾意食茶餐廳.

匿名 說...

樓上係我, 渣古

書童 說...

我想同老闆講,其實我最喜歡"周街食".呢度一啖,o個度一小碗,咁先係香港地.