搜尋此網誌

2009年8月5日星期三

笑笑吧...

見你失去了笑容, 我很害怕.
我一定做錯了事,令你都想得太多.

這幾天下來, 我想我很想跟著你走下去. 真的在乎你.

8 則留言:

匿名 說...

其實我唔係有心令妳唔開心... 禍從口出,我其實一直都好小心說話,今次真係好對唔住。
B

匿名 說...

有時我在想,當一個人可以板著臉對你,愛你有多深?

LaLa

匿名 說...

我知道你可能不願聽,但你男朋友真的不是十分愛你,可能是九分,可能是八分......

我第一個男朋友跟我說不想結婚時,我只會想可能有一天他會有改變,有一天他會覺得我還是值得。我那敢給面色他看,我那時很愛他,我的思想上永遠是想他開心的。

結果我真的等到那一天,但我也改變了,我還是值得的,但他,對不起,我連想起他也覺得不值得了。

LaLa

書童 說...

做人有保留係好架,我都未試過10分愛一個人.我最愛還是自己.

愛情有時是:你願意不計回報,為一個人付出多少.

遲d介紹劉B先生給你認識.

匿名 說...

我想想,劉B先生不太靚仔。。。。。。

我比較想識我曾唔會是你男友的那位,那位在五月廿二日出現過的紅衣先生。;p

LaLa

匿名 說...

我這樣說劉B先生會否殺死我架,我應否潛水一會?

力求自保的LaLa詢問

書童 說...

我冇話過劉b先生靚仔.
紅衣先生?我叫佢"翻版吳卓羲"...佢真名叫Carson Wong.我只見過佢一次,佢係我同事的朋友.

匿名 說...

那不用啦,你身邊的過客我不大感興趣。到你結埋緍、生埋仔、打風都打唔lai的時候才介紹你身邊嗰個我識啦。

你的ex我全沒有心機去記住他(們)。

LaLa