搜尋此網誌

2008年7月3日星期四

想不到~~

想不到在這間公司折騰了3年, 公司竟將我剩下的年假都計算在星期六日上.
連未走的同事都忿忿不平
小豬經理慨嘆, 叫我不用再想了.
我不會把這些事情帶著走, 但最少還自己一個公道.

6 則留言:

Unknown 說...

幸好走了, 三年的光景, 認清了這間公司的醜陋面, 假期"豪俾佢"又何妨!

Unknown 說...

不要放棄, 要拿回自己應得的. 豈可向惡勢力低頭?

匿名 說...

Jennie ..such dir einen Anwalt und treff deinen Chef im Gericht!!!

Unknown 說...

咁過份都得的?一定要問清楚呢~是你應得的嘛

Unknown 說...

嘩,咁都得,擺明扼稱呀!

一樣還一樣嘛,星期六日又點等同年假.....去勞工處告佢!

by 綽惠

書童 說...

各位,我今早再打去勞工署.勞工署話代通知金20日我畀番公司,11日大假公司畀番我,當中星期六日並無關係.
咁即係話,我都冇法子追番份糧,只可以話公司好mean.(又或者真係如公司咁睇,我無情無義咁走左,公司當然想揾番d補償)
故事就是這樣完結了.