搜尋此網誌

2008年7月23日星期三

Outlook Express 2003回來了

在Cargo Services最可怖的,
不是ATL的倉庫一般的環境
或辦公室死氣沉沉的藍燈光;
而是連Desktop Wallpaper都不可以換,
還是用Outlook Express 2000 每個email address都要逐一找record list的"慘況".

沒有完善的工作平台, 工是打不成的.
我臉如死灰. 大小姐見到我的灰, 星期一問我幹麼...

今天午飯回來後, 電腦upgrade了, Outlook Express 2003回來了.
我第一次可以笑了. 希望靈魂回來.

5 則留言:

Unknown 說...

問題 : 一間算是大公司的公司為何沒有先進的系統? 你有跟新同事研究過嗎?
在partition貼相吧

Unknown 說...

我也是outlook express 2000咋..office 仲離譜..係97年的產品...

書童 說...

我只可以說 - 如果有一天我"得寵"了,整個電腦都會很先進~~ 等下啦

Unknown 說...

我公司以前台機都唔好得去边, 只係因為account software 要用updated 既 windows, 所以先可以upgrade 嗟, 否則仲係win 98 ! 死未!

書童 說...

兩個星期過去,我接受左system落後呢個事實了.
最重要工作量唔好太大,係可以match到的.