搜尋此網誌

2008年11月6日星期四

Was brauchen Sie zum Gluecklichsein?

Zum Gluecklichsein brauche ich eine zufriedene Haltung.
(譯文:你需要甚麼才快樂?
要快樂,我需要一個滿足的態度)

這個我作的,老師都說可以理解.
我老是不滿足現狀,到現狀改變了,我又不滿意改變.
心態上不滿足,就這樣,擁有或失去我都沒有滿足過.
快樂,就是我和你一起時,見到你的笑容,源自和我一起的滿足.

6 則留言:

匿名 說...

Are you talking about me?
I know you are looking for me. See you on MSN.

匿名 說...

好心你唔好搞jennie 啦!!

書童 說...

咁多匿名人...第二個匿名人係边個?

匿名 說...

係囉, 第2個係邊個呢..

希望冇其他閒等人士令你唔開心便是了!

Unknown 說...

陰魂不散...

書童 說...

我估到第二個匿名人係边個了