搜尋此網誌

2008年11月30日星期日

我是毛毛,請賜教~~

在sandy家的小啡松.牠才兩個月大,已經會做很多動作!

牠叫毛毛,我給牠起名字的.我就是大毛,牠是毛仔.

小朋友,無憂無慮..."最重要是爸爸媽媽有工作,我就有狗糧!"

這種朋友就是最簡單的,開心不開心都放在自己的面前.

4 則留言:

匿名 說...

隻狗仔都幾可愛呀.....

眼仔碌碌!!

Unknown 說...

我小時候玩的一隻毛公仔都叫毛毛呢...真的很可愛呢

書童 說...

我都好想有隻狗狗~~
不過而家唔養住,遲d到我同事有左,佢唔要毛毛時,就可以送畀我了~~

書童 說...

毛毛的背影有點像長江7號~~