搜尋此網誌

2009年3月15日星期日

漫步港島徑第四,三段


這是休閒活動,行了三個小時,我差不多沒有提起過大腿.
今次除了風景照,還有同行朋友的趣怪照.哎呀,不方便在facebook公開了.
渣先生的行山杖打不開. 添先生常常一副不悅的樣子,拍照都不想笑. (我都有自知之明...)


後來一行七人去吃山窿謝記魚蛋吃下午茶.想不到小魚強粉已經加至20元一碗

5 則留言:

「我」 說...

一星級路遜斃了, 哪會是你的一杯茶?

書童 說...

都係一條路,行過就得了.
行山最重要係同边個行啫.

匿名 說...

其實我果支唔係行山杖, 我攞錯左支渣古槍. 咪拉唔到長囉.

偷影我, 咪郁, 再郁開槍!!!

Unknown 說...

唔好意思, 因為我既原故要大家行咁冇難度既路段, 但結果我又唔到, 真係非常之唔好意思!

下次我一定會調校好我既生理時鐘, 可以與你哋行過!

謝記魚蛋, 我聽咗好耐,但一次都未食过, 今次又錯过咗, 真係可惜!

書童 說...

Chim,在重慶時,我會好好的調校你的生理時鐘,保証你早出晚歸了.