搜尋此網誌

2008年3月8日星期六

我們的夕陽行業

隨著美國經濟衰退, 國內勞動法影響下,大陸工廠倒閉. 香港的trading公司, 慨嘆一年不如一年.
唇亡齒寒, 農曆年後一個月,平日招呼中小企的"貨代"依然冷清,生意大跌, 我司總不會例外.
正當我在想如何是好之際,連杭州的同事L都勸我急流勇退.
轉行?我應趁年青...
如廁時, 人的腦袋都清醒一點, 把問題想得透徹一點.
老闆諷刺小豬經理:幫下屬爭取加人工就大條道理, 搵生意就冇計,咁算係咩?!
我再上一次廁所, 想了想 - 香港彈丸之地, 甚麼行業都可以隨時日落. 我可以"走位"多少次?
下星期一見ups, 見罷再算.
******
到了這個年紀, 我都希望可以和男友去一次日本.不浪漫的, 不去也罷.

4 則留言:

Unknown 說...

不同意. 貨代不是夕陽行業. 總括而言, 只要有買賣, 就需要有貨代.
不過同意的是, 現今的貨代行業以價錢為賣點, 大家都要便宜, 成了惡性競爭.
下星期一, 祝你好運, 我會回來看靚女的.

書童 說...

可能是我公司生意太差...有時賺50usd一個柜都要珍而重之,比三幾年前的環境差了一截.
我這個look,看來似prudy....

Unknown 說...

是怎樣的look?也祝你今天面試成功呀!

書童 說...

這個就是長髮版的prudy呀....